Zde podle předlohy pište žádosti o Admina a Leadera.
od AliveCz
ŽÁDÁM O ADMINA
1. Nick ve hře (Jméno) : AlivE
2. Věk : 23
3. Steam Community (adresa) : http://steamcommunity.com/id/lamer258
4. Steam ID :STEAM_0:1:38344002
5. Jak dlouho hrajete na našem serveru : +- 3/4 roku?
6. Info. o sobě : Vsichni mě znají a to včetně pukli, studuji it a budu v tom i pracovat, rád si dělám srandu ale když někdo překročí pravidla tak má utrum
od Puklica
Rozhodnutí dostaneš během pár dní.
od Puklica
Admin tým se shodl na tom, že momentálně nejsi vhodný na post admina.
Od poslední žádosti jsi sice aktivitu o něco zlepšil, nicméně to jakým způsobem se na serveru vyjadřuješ a chováš není na admina.

Proto se žádost zamítá.

PS. Pokud jdeš žádat o práva, asi není nejlepší, se poté na serveru (do této chvíle) týden neukázat.
od AliveCz
To samozřejmě chápu ale žádal jsem o to s tím že budu mít zkoušky na bakalářku až za týden a posunuli mi to o tyden dřív, proto jsem tam nebyl. A vyjadřuji se tak jak se vyjadřuji jen vůči lidem co se neumí chovat a myslím že ty sám víš co se tam občas objeví za případy, neber to zle ani se nehadam, ani nepotřebuji mít práva a ani skiny, skiny mám ještě zaplacený do května, jde mi spíše o bordel který je v čase kdy je většina adminu ve škole / práci a není koho zavolat, fakt nemyslím nic ve zlém, admina jsem dělal už na 3 serverech jestli chceš pokecat přímo tak mi napiš dm a pošlu číslo a vysvětlím přesně o či jde
od Puklica
Admin tým rozhodl jasně a s velkou převahou tam není o čem.
Pokud je pro tebe omluva to jak se vyjadřuješ právě tato..
Asi jen těžko může admin dávat tresty za něco co porušuje sám.

Jak jsem psal výše rozhodnutí padlo, v případě, že budeš chtít žádat znovu někdy v budoucnu víš na čem zapracovat.
žádost o admina

Upřímně řečeno nechce se mi vymý&sca[…]

Aktuálni maplist

Přidané: ze_ardeca_v2 ze_danmaku_v1_5 ze_d[…]

Výhercem se stal Semir Gerkhan (SteamID S[…]

Seznam EMOTES

Aktuální seznam EMOTES, které[…]